枕下刀。

我常在枕下藏一把刀,唯恐有人突然递给我一个蛋糕。


灵感来源Sam Tinnesz/Yacht Money的歌曲《Play with Fire》

 http://music.163.com/song/529823784/?userid=363118199 

Insane, inside the danger gets me high,
疯狂,置身于危险之中总是让我兴奋不已,

I light the match to taste the heat,
我点燃了火柴体会燃烧的高温,

I love to watch the castles burn,
我热衷于目睹城堡浴火,

These golden ashes turn to dirt,
燃烧后金色的灰烬变成尘埃,

I've always liked to play with fire,
我总是喜欢与火作伴,

Watching as the flames get higher,
看着火舌越来越高,

Right of passage classic maverick,
经典独裁者的权利,

Digital justice you're gonna know us hail to the king and queen of the ruckus yacht,
数字化的正义,你要知道我们向喧闹的国王与王后致敬。

评论

热度(56)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据